Alegerea tIMOn

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

De ce tIMOn?

Reprezentat de mascota timonel sau de mult discutata imagine a lui Superman, omniprezenta in Bucuresti in toamna anului trecut, tIMOn a reusit sa se diferentieze net de restul evenimentelor de profil. Am ascultat intotdeauna vointa poporului si am raspuns dorintelor dezvoltatorilor, astfel incat avem, astazi, un eveniment caruia inca ii spunem expozitie, pentru ca nu am gasit un nume mai amplu. Fiecare zi de tIMOn inseamna, pentru expozanti, atingerea unor obiecive de marketing palpabile si pentru vizitatori gasirea locuintei perfecte.

  • Raspundem dorintelor si nevoilor  expozantilor printr-o promovare agresiva, atipica, dar bine targetata
  • Raspundem nevoilor vizitatorilor prin evenimente care sa-i ajute sa-si gaseasca o locuinta, precum open debates sau licitatia inversa

si, mai mult decat atat, raspundem nevoilor tuturor, caci

  • Nu lasam vizitatorii sa admire, ca la muzeu: ii consiliem, le analizam posibilitatile, le ascultam dorintele, astfel incat sa le putem recomanda, in final, cea mai buna solutie

Asadar, de ce sa alegi tIMOn?

  • Editiile tIMOn din 2009 au fost net superioare celorlalte targuri imobiliare organizate in capitala
  • Fiecare editie tIMOn a adus plus valoare pietei imobiliare, prin evenimente atipice, dar imperios necesare in momentul respectiv
  • tIMOn a reunit cei mai importanti dezvoltatori imobiliari din Bucuresti, multi dintre ei cu titlu de exclusivitate
  • Toate editiile tIMOn 2009 au adus expozantilor vizitatori avizati
  • Fiecare participare la tIMOn s-a concretizat, pentru expozanti, cu leaduri calificate si cu vanzari
  • Editia tIMOn decembrie a inregistrat vanzari de peste 2 milioane de euro, inca  din primele doua zile.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.